rock and rolled

Malo se bom pohvalila in objavila fotke, ki sem jih naredila za zaključno nalogo pri predmetu Fotografija.

Moja inspiracija za serijo dvanajstih fotorafij  pri predmetu Fotografija je bila pevka skupine The Kills Alison Mosshart.
Po mojem mnenju je ona poosebitev  sodobne rockerice in to sem tudi  hotela zajeti v svojih fotografijah.
Ker sem bila zaradi vremena prisiljena delati v zaprtem prostoru, sem se odločila, da bom naredila mešanico med fashion editorialom, portretno fotografijo  ter rock'n'roll stilom.
Po mojem mnenju so fotografije odlično izpadle, glede na okoliščine ter moje fotografsko znanje.
Ker mi je rock'n'roll  glasba blizu že od malega, sem že od prvega predavanja pri predmetu Fotografija imela v mislih, da bom za zaključno nalogo naredila nekaj v tej smeri.
Osebno  obožujem črno belo fotografijo in zato sem se odločila, da bom tudi sama naredila serijo črno belih fotografij, ker se mi zdi, da je v črno belih fotografijah ujet nek čar ter »filing« .
Koncept mojih fotografij je torej nekakšen miks med fashion editorialom ter portretno fotografijo s pridihom rock'n'rolla. 








(zgornje so bile izbrane za šolsko razstavo)









Model: Mateja M.

Do naslednjič....

Komentarji

Priljubljene objave