In prejemnici sta...

Pa se je zaključila moja nagradna igra!!
V prejšnji objavi sem pripravila lušten giveway, ki pa je na žalost prejel malo pozornosti. :/
Pa vendar sem izmed vseh, ki ste napisale komentar, dobila dve zmagovalki! :)
Kot veste sem za vas  imela pripravljena dva paketka z WELLA izdelki in sicer:
- 1x WELLAFLEX volumen lak za lase + 1x ROKOVNIK 
in
- 1x WELLAFLEX volumen lak za lase + 1x WELLAFLEX form & finish gel za lase.


  

Vprašanje na mojo nagradno igro se je glasilo :

KOLIKO OBJAV SEM DO SEDAJ OBJAVILA NA BLOGU?

In pravilen odgovor je.....

Na blogu sem objavila 20 objav!


Izmed vseh  komentarjev sem  preko http://www.commentorio.de/winners/ dobila dve zmagovalki.



Prva, ki dobi 1x WELLAFLEX volumen lak za lase + 1x ROKOVNIK je DivaZiva

Druga, ki pa dobi 1x WELLAFLEX volumen lak za lase + 1x WELLAFLEX form & finish gel za lase  pa je Urška Casar

 
   


 Čestitke obema! 
       Za vse podrobnosti pa vaju bom kontaktirala na mail.

In kot je obljubljeno, pripravljam še en giveaway, o katerem pa boste več izvedeli v prihodnjih dneh, ko se malce ohladim z izpiti.
Do takrat pa vam želim čimveč lepih trenutkov ter vso srečo na izpitih vsem, ki se v teh vročih dneh ubadate z njimi.

:)


Komentarji

Priljubljene objave