NAGRADNA IGRA!

Kot sem že včeraj objavila, bom podarila 10 rokovnikov za katere sem naredila cover dizajn v sodelovanju z Wello ter AV studiom. :)


Sodelovanje pri nagradni igri LE preko bloga:
Odločila sem se, da boste pod to objavo komentirali - zakaj si želite in potrebujete rokovnik.
Komentirate lahko večkrat, saj si s tem povečate možnost za zmago!
Izmed vseh sodelujočih bom v sredo izbrala 10 izvirnih srečnih prejemnikov mojega rokovnika!

Nagradna igra se prične danes in se bo končala v torek ( 21.1. ) ob 22.00 uri!
Z žrebom vseh ( izvirnih ) sodleujočih bom 10 zmagovalcev razglasila v sredo 22.1.2014 !

Rokovnik lahko dobite tudi z nakupom Wella izdelkov, več pa si preberite na http://www.wella-ambasadorka.si/si/#wella .

Tako... Zdaj ko je vse jasno, pa veselo na "delo" in komentirat, zakaj si želite ter potrebujete rokovnik. Pa bodite izvirni! ;) :D








Komentarji

  1. Rokovnik nucan za svojo diklino kera se fejst rada stvari organizerja v beležke. PS: prvi komentar posledično ga moren dobiti :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hellow, torej...rokovnik si želim, ker si že od skoz moram nekam zapisovat pomembne in nepomebne stvari, notri čečkam in nasploh ga vedno do konca napolnim in je vedno z mano. Ker mi ga za leto 2014 še ni uspelo kupit, bi bil tale popoln :D fingers crossed :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ker vedno vse pozabin :D in san si ga letos še nej kujpila :) pa še takši prisrčen je :D

    OdgovoriIzbriši
  4. rokovnik nucan ker si enostavno morem zapisati dol kaj kdaj imam...če si ne zapišem letam brezglavo bodisi po lj ali po ms in zgleda smešno ter raztreseno.. včasih se zgodi da celo pozabim iti na izpit/kolokvij, prati cunje v študentu čeravno imam termin, itd. :D in do zdaj mi še ni uspelo kupiti pravega (za rokovnik vedno kompliciram, ker mora biti lep in mi padet v oči), no ta mi je padel v oči in bi ga kupila če bi ga videla na policah v trgovini! :D tak da pick mee i will appreciate him much:D

    OdgovoriIzbriši
  5. Po pravici! Letošnjega še nimam in ker sem po naravi perfekcionist bi bil tale pravi za mene. heheheh..... Čudovit je. Prava beležkica za moje shooting termine.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ha ;P
    Želim ga ker je na njem unikaten dizajn, ki ga je kreirala mlada dizajnerka, in ker podpiram take mlade umetnike bi rada imela tak rokovnik in z njim hodila po Lj ;D
    Pa ker letošnjega še nimam... ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Rokovnik si želim :) ker ga je ustvarla moja (bivša) cimra in me preprosto zanima kakšen je, seveda pa ga rabim ( za pisanje pomembnih dogodkov...,pisanje pesmi, ko se me zaželi, označevanje rojstnih dnevov, in seveda še kakšnih pomembnejših datumov). Pa Viki čestitke za vse to kar vidm :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ker sem rada organizirana in ker rada planiram :)
    Drzim pesti, da ga dobim!!

    OdgovoriIzbriši
  9. ŽELIM: Ker ga je kreirala oseba/dizajnerka, ki jo poznam preko sestre... :)
    POTREBUJEM: Da si zapisujem pomembne dogodke, rojstne datume, delovne ure... Skratka, da imam vse stvari rada zapisane na enem mestu :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Želim si ga ker si use stvari zapisujem v prvi zvezek, ki je pri roki ali na navadne liste, ki jih ponavadi ne najdem ko jih rabim :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Zato ker obožujen rokovnike in jih tudi uporabljan(!), zato seveda man že letošnjega, ampak se je izkazalo, da je premalo placa za pisati not in rabin novega oz dodatnega:(( Pa te tvoj zgleda rejsan simpatičen in praktičen, tak ka prooosim. Znan ka nič ne pomaga če prosim napišen, pa vseeno, probati ni greh:P Pa zato ker san še nikoli v življenji nej nič zadela pa sodelujen v vsaki drugi nagradni igri, beeeee. *fingers crossed*

    OdgovoriIzbriši
  12. -ker je supermegalep
    -ker brez njega še jest pozabim
    -ker mi v glavi vlada kaos
    -ker drugače pozabim na rojstne dneve
    -ker vanje rada lepim karte od eventov, rožice ali pač malenkosti ki mi nekaj pomenijo
    -ker mi vanj ljudje rišejo risbice
    -ker je super če ti nekdo narekuje telefonsko
    -ker se iz njega da narediti tudi papirnate ladjice
    -ker letošnjega že imam ampak je totalno nepraktičen in grd
    -ker podpiram tebe in umetnost

    OdgovoriIzbriši
  13. rokovnik želin ker je lep, dobro zamišljen, ker san organisation freak v rokovnikaj in bi mi pomagal ostati organizirana v tak v šole kak v proston cajte :) zaenkrat še uporabljam staroga ge man prečrtane lanske dneve pa kcoj napisane letošnje, tak ka bi mi prišel prav :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Rokovnik si želim ker imam v njem zapisano na tisoče stvari. Letošnjega še nimam in ta bi bil zame perrrrfekten :)
    V njem imam zapisane rojstne dneve in vse pomembne dogodke, prodajam kozmetiko - imela bi praktične sezname in ne listke, čečkam, rišem in pišem tudi nepomembne stvari. Ko grem v shopping, brez njega vedno, ampak vedno nekaj pozabim, aja pa tudi če grem samo po hrano :D zapišem smešne, nenormalne, prijetne in čudne trenutke s fantom v rokovnik, ker mi je seveda prvi pri roki, namreč imava knjigo, v kateri so zapisani vsi dogodki in slikice, katerim se nato smejiva kot dva norca :D Mah, saj bi lahko naštevala še in še :)) Sem pač raztresen tip človeka, tako da v moji torbici manjka le še tvoja nagrada. Evo the end :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Rokovnika si želim, ker ga potrebujem za zapisovanje vseh šolskih in nešolskih dejavnosti in tako ostanem bolj organizirana, saj bi brez njega najbrž pozabila veliko stvari. Rokovnik mi je tudi zelo všeč ker je unikaten in bi bila ena redkih,ki ima moznost, da ga ima:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Huda punca, hud rokovnik ... I want one!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ker sem umetniške sorte človek, me je rokovnik pritegnil že na prvi pogled. Majhen, ličen, ravno prav okrašen (tisti v trgovinah so že prav dolgočasni). Že od vsega začetka iščem "popolni rokovnik", pa so v papirnicah ali preveč enolični, in bi ga že po parih tednih nehala uporabljati, ali pa preveč kičasti (dragi). Zelo rada tudi rišem, pa vedno ko imam kakšno idejo, pri roki ni nobenega pravega papirja, tako da bi bil to še dodaten plus :D Ker pa sem tudi študentka (strojništva :D) in imam ogromno datumov, ki si jih moram zapomniti, bi mi še bolj prišel prav :) Zelo bom vesela, če bom postala lastnica tegale priročnika :) Lp.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ker vedno sodelujem v nagradnih igrah pa se mi redkokdaj kaj posreči. :D Drugače pa bi ga uporabila za organizacijo vsakdana in zapiske. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ker letošnjega še nimam (vsi so grdi pa ful overpriced, da o praktičnosti ne govorim) ta je pa res lep pa definitvno mi bo prav prišel :3

    OdgovoriIzbriši
  20. neman ga še :D pa ga že nujno nucan :))))))

    OdgovoriIzbriši
  21. Potrebujem rokovnik, ker že začenjam pozabljati na svoje opravke :)
    In ker je pač TOPS <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Pa še ena moja risbica :D Upam, da vas prepriča :)
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/426546_10200092929997731_1992108586_n.jpg

    OdgovoriIzbriši
  23. Rokovnik rabim, ker v trenutnem ni prostora za ideje, skice, plane, še manj pa za ustvarjanje osnutkov projektov, ki se jih lotim. Za razliko od ostalih rokovnikov je to tudi prvi dizajn, ki mi je noro všeč. Fingers crossed!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave