Otroška soba.


Danes sem se odločila, da bom z vami delila moj načrt otroške sobe, ki sem ga naredila za nalogo pri predmetu Studio II - notranja oprema stanovanjskih objektov na Fakulteti za dizajn.


            Tloris otroške sobe



3D prikazi





Ideja je bila, da preoblikujemo prostor za bivalne potrebe namišljenih lastnikov in v tem tlorisu sem se odločila, da bom uredila sobo za  5.letno punčko.
Ker ima tloris posebno obliko, sem se odločila, da v prostor, ki je malo zamaknjen umestim omaro, poleg pa postavim gugalni stol, ker se je bilo meni, kot majhni deklici, vedno zanimivo gugati v babičinem gugalniku.
Prostor sem opremila s predalniki za igrače, hišico za punčke ter police v obliki hiške, veliko preprogo, da se bo lahko igrala na njej, mizo ter stol, nočno omarico, stenske police in otroško posteljo.
Za popestritev prostora sem za steno pri omari izbrala otroške stenske tapete, ostale dele stene sem pobarvala z rumeno, dvema odtenkoma pastel roza, ter belo barvo.
Soba se mi zdi primerna za 5.letno punčko, kot tudi za najstnico, vendar bi za slednjo izbrala drugačno tapeto ter namesto predalnikov za igrače uporabila nižje knjižne police ter predalnike za shranjevanje šolskih potrebščin.

Do naslednjič... ;)

Komentarji

Priljubljene objave