nešto novo! :)

Odločila sem se, da bom z vami delila moje stilske "odločitve".Potrudila se bom čimbolj pogosto na blogu objaviti kak kos oblačila, modnih dodatkov, čevljev ali celotnega stila, ki ga imam oblečenega ter delila stile in kose oblačil, čevljev, dodatkov, ki so mi pri srcu in si jih želim, a ne morem privoščiti.Opozarjam, da nimam dizajnerskih kosov niti veliko oblačil ( kot sem že dejala na samem začetku pisanja bloga, da nisem neka zagreta modna navdušenka), vendar želim pokazati, da se da tudi z malo garderobe ustvariti dober izgled na 101 način!:D


Začenjam z Murino belo srajco, ki mi jo je dala mama in je stara več kot 20 let, novimi hlačami znamke Amisu  v olivni barvi iz New Yorker-ja, blazerjem Divided  iz H&M-a, platform gležnjari s polno peto iz Princess Shopa ter sončnimi očali iz H&M-a.





 ( obljubim, da bodo slike drugič boljše :D )


 Do naslednjič..

Komentarji

Priljubljene objave