It's Christmas time

Ker sem za vikend ostala v Ljubljani in mi je bil dolgčas sem se odločila, da si naredim preprosto smrekico ter si popestrim večer.

Iz police sem privlekla barvne  papirje, iz predala izolir trak ter  nalepke z jelenčki, na mizi sem imela stekleničko z bleščicami, ki je čakala da se jo uporabi, v vrečki sem imela  liste furnirja, na glas sem si dala glasbo in začela.



1. Iz furnirja sem izrezala deblo ter ga prilepila z lepilnim trakom na steno,
2. S svinčnikom sem si označila, kako daleč bom prilepila izolir trak,
3,4,5,6. Začela sem lepiti , da je dobila smrekica obliko,
7. Jelenčki, furnir, sive "bunkice",
8. Lepljenje "bunkic" z lepilnim trakom,
9. K sivim "bunkicam" sem zrezala še nežne pink z vintage potiskom,
10. Smrekica je skoraj gotova...
11. Manjka le še lepilni trak, posipan z bleščicami, ki sem ga nato iz druge strani zalepila z lepilom na črn izolir trak.
12. Detajli z jelenčki ter bleščičnim trakom,
13. Za na vrh pa še papirnata rožica, ki sem jo imela v vazi.
14. Končana smrekica, z snegom, ki je bela plastična nakupovalna vrečka in sem jo z lepilnim trakom zalepila na steno.















Končna smrekica v celoti ;)


V prihodnjih prazničnih dnevih, se potrudite, da ljubljenim pokažete koliko vam je do njih.
Najlepši dokaz za to je, da sami ustvarite in vložite čas v neko stvar, ki jo na koncu podarite ter s tem pokažete, da jih cenite.
Vsakdo lahko kupi darilo na hitro, brez  vloženega truda in že lastnoročno izdelana kartica z voščilom je dokaz, da ste si vzeli čas za ljubljeno osebo.

Želim vam lepe božične praznike!
:D

Komentarji

Priljubljene objave