Wella ambasadorka

No, pa smo tu.
Prva objava na mojem prvem "resnem" blogu.
Sicer imam Tumblr, kjer sem se že igrala in objavljala moja osebna razmišljanja in jih zapisovala v kratke zgodbice, pa vendar... To je bilo bolj zame in za mojo dušo, kot pa za bralce.
Nikoli si nisem mislila, da bom kdaj pisala ter objavljala na blogu, ker nisem neka huda modna navdušenka, nisem kuharica, nisem fotografinja... 
Nato pa sem na blogu  Allaroundeve zasledila  nagradno igro za novo Wella ambasadorko.
In sem se malo za šalo, malo za res, prijavila. Niti nisem prebrala, kakšne nagrade dobi zmagovalka, v oči mi je padlo le : "Letna zaloga Wella izdelkov", pa sem se s prve kar prijavila, ker sem mislila, da( v slučaju, da zmagam) bom imela v tej grdi recesiji en strošek manj, ker vemo vsi- kvalitetni izdelki za nego las so zelo dragi, kot tudi drugi kozmetični izdelki...
No, med drugim je bila nagrada tudi pisanje bloga, in ja... pišem ga. :D

Nagradna igra je potekala tako, da sem se prijavila na spletni strani  http://www.wella-ambasadorka.si/  in ko sem zahtevane stvari na strani izpolnila, sem v roku treh dni na dom prejela misijo, ki mi je bila pisana na kožo! Bilo je več misij, kot so : NARAVNA, STILISTKA, DRUGAČNA, IMPROVIZATORKA ter  moja misija -BREZČASNA.
Slika moje misije # BREZČASNA.
Za misijo nisem porabila dosti  časa, na hitro sem si uredila lase ter se poslikala, in očitno je bila slika žiriji ter blogerkam všeč in sem zmagala! :D

Razglasitev je potekala v hotelu Plaza, kjer sem se družila z vsemi blogerkami  ter prijavljenimi dekleti.

Da ne bom razlagala, kako sem se imela, so tu slike:
Na prireditvi me je spremljala  Lara. :)
                   Dogodek je povezovala Manja Plešnar, ki je poskrbela za zabavno vzdušje.
Blogerka Eva Ana Kazič iz ALLAROUNDEVE je imela izziv zavezovanja turbana,
 make up artistka Tina Fabjan je prikazala, kako se naličiti, ter nam postregla z zanimivimi informacijami o ličilih,
Katja Klavora ter Tjaša Kokalj iz TK S.W.A.T. sta govorile o začetkih skupnega pisanja bloga,
 Jana Koteska, ki piše za blog Kreativne ideje za dom in modni namigi je pripravila umetniški izziv in sicer barvanje okvira za sliko,
 Tesa Jurjaševič iz bloga Magnifique je govorila o svojih začetkih, ter nam pokazala prve objave na svojem blogu.
 Nagrado mi je podelila predstavnica blagovne znamke Wella, Andreja Fras Martini,

za konec še skupna fotka z blogerkami, povezovalko, predstavnico ter mano. :D


Ker  je bil natečaj v sodelovanju z Cosmopolitanom, so bile fotografije iz promocijskega fotkanja objavljene tudi v reviji.
 / Zakulisje  iz snemanja si lahko ogledate na : http://www.cosmopolitan.si/samo-zate/postani-wella-ambasadorka/wella-ambasadorka-iz-zakulisja/ /

Verjamem, da mi bo ta zmaga prinesla veliko novih izkušenj ter mogoče kakšnih sodelovanj... ;)

   Kaj več pa v drugi objavi... :P

Till next time - 

Komentarji

Priljubljene objave