"Projekt" za dušo

Zadnje dni sem se ukvarjala z osebnim "projektom" za dušo in ne s projekti za šolo, saj je izpitno obdobje hvalabogu mimo.
Po dolgem času sem spet prišla domov v Bratonce in ob sprehajanju z Alfijem ( moj črni labradorec ) po soncu in gledanju Dexterja (vem, da ga je že konec, jaz pa sem ga šele začela gledati... pa kaj! :) ) sem si vzela čas, da se posvetim virtualnemu opremljanju virtualne kuhinje ter dnevne sobe.
Moram reči, da sem zelo zadovoljna s končnimi renderji in če bi si mogla v kratkem opremljati hišo, bi si jo po vsej verjetnosti opremila v takem stilu - odprti prostori v pisanem pohištvu ter dodatkih, a s kančkom umirjenosti.



Kuhinja je v nežni beli ter krem  barvi s pridihom turkiznih dodatkov in  turkizne komode, oranžen hladilnik in leseni stoli v naravni barvi lesa.


Dnevna soba je igriva ter v živahnih barvah pohištva, predvsem  rumena sedežna, turkizna komoda ter temno roza preproga. Ostali dodatki ( stenske slike, stoječa lučka, mizica, stoli...) se lepo skladajo z barvami v prostoru in so v pravi meri vpadljivi, da se ne izgubijo v prostoru.
Menim, da sem dosegla toplino in domačnost, kakršno mora imeti vsaka hiša, ter ujela mladostni ter igrivi pridih kot tudi nekaj retro stila.

Do naslednjič.... :D

Komentarji

Priljubljene objave